Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Kategóriák / Termékek

Szállítás és fizetés

1. Termékválasztás

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló rá tud kattintani a kiválasztott termékre, amelyet vásárlási szándéka esetén a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyez. A vásárlás végén aztán ebben a kosárban egy összeállítást talál a kiválasztott termékekről, a számla végösszegéről és a szállítási költségekről. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a végösszeget.

2. A rendelés elküldése

Ha elkészült a termékek kiválasztásával, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezt követően válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat által). Rendelés előtt kérjük, olvassa el figyelmesen az "Általános Szerződéses Feltételeinket, ÁSZF" is, melyet a megrendelés elküldésével elfogad. A megrendelés elküldése és beérkezése után e-mailben igazoljuk vissza megrendelést és tájékoztatjuk az áru várható megérkezési dátumáról. 

3. Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes árak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak nettó+áfa és bruttó árak(az áfát tartalmazzák) is megtalálhatóak, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősíti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől. 

 

4. Kiszállítás:

A küldemények kézbesítése, szállítása általunk (többnyire Budapesten és vonzáskörzetében), vagy futárszolgálattal történik (országosan). Amennyiben a szállítást Magunk végezzük, úgy telefonos egyeztetést követően igyekszünk az Önnek legalkalmasabb időpontban szállítani!  Futárszolgálattal történő szállítás esetén a szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

Saját loggisztika:

A kiszállítás, logisztika a saját teherautóinkkal a leggyorsabb.
Összege: 3500 Ft + Áfa/ 100.000 Ft nettó alatti vásárlás esetén országosan.
Efölötti vásárlás esetén a szállítás ingyenes országosan/

MPL futárszolgálat:
Tájékoztatjuk, hogy csak azokat a termékeket tudjuk MPL szállítási opcióban kiszállítani, amelyek megfelelnek az MPL ászf-ében szereplő súly és méret határainak is.  Amennyiben a megrendelt termék súly és/vagy hossz mérték alapján meghaladja a Magyar Posta Álltal maximumként meghatározott értéket, akkor a megrendelés teljesítését saját logisztikánk tudja vállalni, melynek fennállása esetén értesíteni fogjuk. 
 

MPL csomagküldési áraink egyedi szerződés alapján:

Tömeg(Kg) Házhoz
0-10 Kg 1567 Ft/db
10-20 Kg 2354 Ft/db
20-40 Kg 4717 Ft/db
 

Az álltalunk értékesített termékek nagy része 40 kg fölötti és meghaladja a  2m hosszt,
ezért kérjük a leggyorsabb kiszállítás érdekében válassza inkább saját logisztikánkat. 

 

5. A rendelések feldolgozása

A rendelések 24 órán belül kerülnek feldolgozásra.

6. Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és később egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

7. Fizetési feltételek

Áruházunkban lehetőség van banki előreutalással vagy bankkártyás fizetéssel (SimplaPay) megvásárolni a kívánt áru ellenértékét.
Banki előreutalással történő fizetésnél a megrendelés szerinti bruttó végösszeget előzetesen elküldött számlamásolatra hivatkozva kérjük számlaszámunkra átutalni: Gránit Bank 12100011-17864783-00000000 ez esetben az áru átvételére csak azt követően van mód, amint a pénz megérkezett a számlánkra.

Az áru átvételére a fizetést követően van lehetőség.  Az áru átvétele lehetséges továbbá székhelyünkön előre egyeztetett időpontban. (1054 Budapest, Honvéd u. 8 ½. )

-SimplePay Bankkártyás fizetés

A SimplePay Rendszer üzemeltetője és a SimplePay szolgáltatás nyújtója az OTP Mobil Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság (OTP Mobil Kft., a továbbiakban: Simple).  Az OTP Mobil Kft. nyilvános cégadatai:  Székhely:   Cg.:  Nyilvántartja:   Adószám:  Képviseli:   Bankszlasz.: 1138 Budapest, Váci út 135-139. B. ép. 5. em.  01-09-174466 Fővárosi Törvényszék Cégbírósága 24386106-2-44 Benyó Péter ügyvezető önállóan OTP Bank Nyrt. 11794008-2054322600000000 

SimplePay Általános Szerződési Feltétel>>

A szolgáltatást igénybe vevő vásárlók online vásárlások esetében választhatják a SimplePay egyszerű és biztonságos fizetési megoldását. Ekkor a megszokott módon, a SimplaPay felületén intézhetik fizetésüket.

A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatása keretében kínált fizetési eljárással. A szolgáltatás alatt a felhasználó, így a kártyabirtokos biztonságát szem előtt tartva a SimplePay tranzakciókat folyamatosan figyeli, a nem várt események megelőzésében nyújt segítséget. 

 

8. A szállítástól elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú. 

9. A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. 

10. Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

A megrendelő a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. 

A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk! 
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

11. Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az ”új„ tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!