Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Kategóriák / Termékek

PastPay halasztott fizetés - vásárlói tájékoztató

Halasztott fizetés 90 nap

Hogyan működik?

  1. A pénztárnál válaszd a "Halasztott fizetés - 90 nap" fizetési módot.*
  2. Regisztrálj a PastPay-hez, hogy később átláthatóan kezelhesd a halasztott fizetéssel történő vásárlásaidat.
  3. Sikeres megrendelés!
  4. Fizess később, utalással, a számlán szereplő záradékban feltüntetett számlaszámra. A PastPay emailben emlékeztetni fog, hogy mikor esedékes a fizetés.


A PastPay regisztráció lépései:

A regisztráció a PastPay felületén történik, amelyre automatikusan átirányításra kerülsz.

  1. Fiók létrehozása.
  2. Vásárlói azonosítás - Ebben a lépésben a cég hivatalos képviselőjének szükséges feltöltenie a személyazonosító okmányát, és készítenie magáról egy élő fényképet (szelfit). A vásárlói azonosításról bővebben itt olvashatsz.
  3. Vásárlás véglegesítése.

A regisztrációt és a vásárlói azonosítást csak az első vásárlás alkalmával kell elvégezned.

 

Miért jó választás a PastPay halasztott fizetés?

  • Biztonságos vásárlás: Csak azután kell fizetned, miután már megkaptad a megvásárolt termékeket.
  • Nem befolyásolja hitelképességed: A PastPay halasztott fizetés nem minősül hitelnek, így nem terheli a hitelkereted. Könnyebben és kényelmes feltételek mellett juthatsz finanszírozáshoz, azonnali elbírálással.
  • Növeli a vásárlóerőd: Lehetőséged nyílik a sürgős, vagy nagyobb értékű beszerzéseid elintézni anélkül, hogy az azonnali pénzügyi terhet jelentene.
  • A növekedésbe tudsz fektetni: Azonnali fizetés helyett pénzügyi forrásaidat a növekedésre használhatod, mert elég akkor kifizetned a beszerzést, amikor kényelmes, vagy amikor már profitot termeltél rajta.

 

Van maximum rendelési összeghatár?

A halasztott fizetéssel történő első vásárlás során a PastPay 2 másodperc alatt elbírálja a cégedet. Ez alapján meghatároz számodra egy összeghatárt, amelyet PastPay halasztott fizetésre használhatsz. Amennyiben egy vásárlás végösszege meghaladja ezt az összeget, a PastPay fizetési mód nem lesz elérhető.


Az is előfordulhat, hogy több helyen fizettél PastPay-jel és a vásárlások teljes összege magasabb, mint a vásárlási kereted. Ebben az esetben a halasztott fizetés addig nem lesz elérhető számodra, amíg ki nem egyenlíted a tartozásod.

További kérdés esetén látogass el a PastPay oldalára https://pastpay.com/hu/gyakran-ismetelt-kerdesek/#corporate-buyers vagy írj az info@pastpay.com címre!

 

* Szeretnénk felhívni a figyelmedet, hogy a PastPay halasztott fizetési mód nem minden vásárló számára elérhető. A fizetési opció kiválasztása után a PastPay rendszere automatikusan elbírál, és visszaigazolást küld arról, hogy a halasztott fizetés elérhető-e számodra.

A 90 napos halasztott fizetést a PastPay [Péntech Financial Solutions Zrt.] biztosítja számunkra. Jelen tájékoztató nem minősül ajánlattételnek.  Az Animus Consulting Kft. és a Péntech Financial Solutions Zrt. fenntartja magának a jogot a szolgáltatás megszüntetésére, vagy a feltételek megváltoztatására.

Problémába ütköztél a PastPay halasztott fizetés során? Vásárlói hibajelentés